תשובה אחת
זו לא השאלה^
בכל מקום אפשר להכיר אנשים, גם אם זו לא המטרה של המקום.
לשאלה: פשוט לדבר איתם, להתעניין בסיבה שהם הגיעו לשם, מה הם רוצים ללמוד ולמה ולשתף על עצמך.
בכל מקום אפשר להכיר אנשים, גם אם זו לא המטרה של המקום.
לשאלה: פשוט לדבר איתם, להתעניין בסיבה שהם הגיעו לשם, מה הם רוצים ללמוד ולמה ולשתף על עצמך.
באותו הנושא: