4 תשובות
אולי תגידי לה שבא לך קצת חופש לעצמיך?
יום שפיות כזה
יום שפיות כזה
נורמלי שאת לא רוצה אני מבינה את זה אז כע זה בסדר לסנן את לא חייבת תמיד להיות המושיעה שלה בטח לא על חשבון עצמך
שואל השאלה:
הבעיה היא שהיא אומרת שהמשפחה שלה עברה תאונת דרכים
אבל אם כל העצב והעיקר שהיו בריאים זו לא בעיה שלי ,ולא יודעת איך לבטא את זה נכון
הבעיה היא שהיא אומרת שהמשפחה שלה עברה תאונת דרכים
אבל אם כל העצב והעיקר שהיו בריאים זו לא בעיה שלי ,ולא יודעת איך לבטא את זה נכון
אנונימית
בדרך כלל הייתי אומרת לא לסנן אבל עזבי אחותי תסנני עבודה אני תמיד מסננת
שיעזבו אותי בשקט
שיעזבו אותי בשקט
אנונימית
באותו הנושא: