8 תשובות
למה את לא פשוט מורידה??
בלי קללות בבקשה
שואל השאלה:
כי אין לי טלפון ואני דתייה
דה
סתם נו אתה יודע כבר מה זה???
כי אין לי טלפון ואני דתייה
דה
סתם נו אתה יודע כבר מה זה???
אנונימית
אני מבקש שנרגיע את הרוחות
כן
שואל השאלה:
רגע רגע רגע אל תלך
אז למה כשאני שמה עוקב זה יורד לי, ולא נמצא ברשימה בצד??
יש אני שונאת טיקטוק
רגע רגע רגע אל תלך
אז למה כשאני שמה עוקב זה יורד לי, ולא נמצא ברשימה בצד??
יש אני שונאת טיקטוק
אנונימית
אל תצעקי עלינו
כן טם את מחוברת למשתמש בבקשה אל תצעקי
באותו הנושא: