5 תשובות
היא ממש לא חברה טובה שלך אם היא עושה דבר כזה
תקשיבי אני הכי מבינה אותך יש לי חברה טובה שהכירה את האקס שלי דרכי ועכשיו אחרי הפרידה הם התחברו ונהיו חברים ממש טובים וואלה כן זה צובט היא יודעת כמה הוא פגע בי והיא כל כך סימפתית אליו.
את האמת, התרחקתי. קשה לי עם חברים משותפים. קשה לי לדעת שבן אדם שמולי יודע את כל הדברים שהוא עשה לי ואיך הוא גרם לי להרגיש ובכל זאת מסתכלים עליו כדמות חיובית.
נתקי אותה
דברי איתה על זה
היא יכולה לעשות מה שהיא רוצה אבל צריכה להבין שזה ממש לא תקין עבורך כחברה
שואל השאלה:
אבל היא חברה מאוד טובה שלי ואני שלה
אני באמת אוהבת אותך ואני יודעת שהיא אוהבת אותי
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הם הכירו לפני שאני והיא הכרנו
וגם נהיינו חברים אחרי שנפרדנו ואז הכרתי אותה
אנונימית