5 תשובות
זה נשמע שהוא בודד ויש לו הרבה לספר אז הוא צריך אותך בשביל לשמוע
אבל פרק איט , נפרדתם את לא צריכה להישאר האוזן קשבת שלו
כן לצערי יש עניין של ניצול בקשר
הוא כנראה נהנה מהעובדה שאת תיהיי שם בשבילו על אף שאין בינכם כלום
לדעתי כדאי להתרחק ולנתק קשר בזריז
רוצה לשמוע את האמת?
"אקסים" ו"אקסיות" לא יכולים להיות אפילו ידידים, כי ברור שיש אינטרס. יש משהו בסתר, יש רגש, או תשוקה לשני.

האמת היא שאין בכלל דבר כזה ידידים בין בנים לבנות, אבל כאשר מדובר ב"אקסים" אז זה עוד יותר חזק.
שואל השאלה:
על התגובה האחרונה - אז את אומרת בעצם שהוא רוצה לחזור כאילו ? כי זה ממש לא נראה ככה
אנונימית
א. אני בן
ב. לא מחייב שלחזור, אולי הוא מצפה שתספקי לו שירותי מין חינם, או יחס נשי כלשהו עם פלרטוטים, כל דבר שעונה לו על הצרכים האישיים שלו.