8 תשובות
מה הבעיה
מה הבעיה בזה
תראי נתחיל בזאת, שהלכת ממש ממש ממש רחוק עם המרחק של החבר של האקס של החברה. אז אני לא רואה שום בעיה בזה שאת מדברת איתו עם הכחבה של ערבים הזה. שנפרד מחברה טובה שלך שאני אישית ממש מחובר אליה, אגב תמר הזאת כרגע רווקה? כנראה שכן אם יש לה אקס. פני אליי באינסטגרם להמשך ההסבר תמר מותק. אני פנוי רגיש ספונטני ובעל חוש הומור. כזה אני גברי מקסימום. ובחזרה לנושא בו התדיינו, זה אכן בסדר לדבר עם האקס שגיא הכחבה הזה שאגב פתחתי לו תתחת במכות שנה שעברה, רק בגלל שהוא שרק לאחותי תמר. כן אותה תמר שהתחלתי איתה פה מקודם. אנחנו אחים חורגים זה בסדר כבר בדקנו. בקיצור שגיא הכחבה נפרד מאחותי תמר ועכשיו היא שלי לעד. התחלתי כבר אודישנים למופע "קחי אותי תמר".... תמר קחי אותי כבר אני ממש פה בחדר לידך, חשוך ובודד ועונה לתגובות בסטיפס. אז אנא תעני לי בהודעות. בקיצור שגיא הכחבה תמר המוש. פנו אליי באינסטגרם אה יצ'וצ'ות. דרופ דה מייק.
אם את שואלת סימן שאת כבר מרגישה מה התשובה.
לדעתי זה תלוי סיטואציה, אם זה אותו מעגל חברים אז אין ממש ברירה אבל בכללי זה מרגיש מוזר קצת.
לדעתי זה תלוי סיטואציה, אם זה אותו מעגל חברים אז אין ממש ברירה אבל בכללי זה מרגיש מוזר קצת.
^^ אממ
לדעתי כן
אני בעצמי בקשר עם חברות של האקס שלי
אני בעצמי בקשר עם חברות של האקס שלי
למה לא
לא