21 תשובות
להיות פחות באינטרנט
הערך שלך לא נמדד לפי הגיל שלך
שואל השאלה:
אני יודעת
זה בעיקר לפי גובה ומראה
אנונימית
גם זה לא מה שקובע את הערך שלך ^
איך שאת מתנהגת, מה את עושה למענך ולמען הסביבה שלך - הפעולות שלך הן שיוצרות את הערך שלך לפי דעתי
שואל השאלה:
אוף פשוט ממש מורידים לי את הבטחון כי אני חושבת שאני יפה ואז באינטרנט רושמים שבנות עפות על עצמן יותר מדי
אנונימית
שימי על דברים כאלה פס
באינטרנט ובאופן כללי אוהבים להגיד דברים שמורידים לאחרים את הביטחון וחבל לתת לזה לנהל אותנו
אם נלך על הזמן לפי מה שאומרים עלינו ולפני סטיגמות וכו אז לא נצליח לחיות את החיים שלנו כמו שאנחנו באמת רוצים
לרוב זה הפוך, בנים שהם 4 בקושי רוצים מישהי שהיא 9.. אין הרבה בחורים טובים אז כדאי להיות בררנית או שתתקעי עם מישהו שלא מתאים לך
מוחקים רשתות חברתיות ומבינים שהכל שם רדוד ופייק
ומה שחשוב בסוף זה האופי והביטחון עצמי
למי את מקשיבה באינטרנט שאומר את זה?
שואל השאלה:
כל מיני פורומים של דייטים וכאלה
purplepilldebate ברדיט
אומרים שיש לנשים סטנדרטים גבוהים מדי
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי
אנונימית
להבין שכל מי שמדבר ככה נראה בטח כמו שילוב של אחשוורוש ועכבר מערות שלקה בצהבת קשה
(ואני לא חושבת שהרבה בני אדם מכוערים אבל הם ספציפית בטוח)
ואת פצצה כמו שאת
בלי כל הדירוגים ברשת
את צריכה פשוט לעמוד מול המראה ולהנות מהדבר הכי מושלם שיש לך בעולם
ברשת זה המון מייקאפ פוטושופ וסטנדרטים בגובה של האוורסט
מי מדרג חוץ מילדי פורטנייט בני 14
רק שתדעי שכל מי שעושה את זה באתרים לרב הם אנשים שעוסקים או אכפת להם מאיך תהי במיטה לצערי הרב. לפי דעתי פשוט תחיי את החיים שלך
אנונימי
^^^^^כל הכבוד יהודה
מה זה הבולשיט הזה
אוקיי השאלה אבל למה שמת תמונה של רגליים
תחשבי על זה:
אם המורה לאנגלית מצאה אהבה גם אני יכולה ( (; )
להבין שאת אנושית ובדרך כלל מה שמציגים באינטרנט שונה שנות אור ממה שבאמת אנשים חושבים שבמציאות יפה
כל מה שרואים באינטרנט זה סוג קטן מהחברה שפשוט מתנהג בצורה מסוימת, זה כמו שברור הרשתות החברתיות כולן שמות איפור ובחיים האמיץיים איזה חצי מהחברה לא, פשוט להיות פחות באינטרנט, זה ךא המציאות
שואל השאלה:
^^ סתם תמונה
אנונימית