7 תשובות
החיים שלי היו הרבה יותר קלים
בטח הייתי womanizer בתור זכר
Dea
הייתי הולכת מכות עם כולם
ומגלחת שפם כי זה נראה לא טוב
הייתי סובלת
זה די מצחיק לדון על זה כי זה לא היה אני, חלק מהאישיות גם היה שונה, יש שוני סטטיסטי מובהק באישיות, מה שאומר שאותו אדם (dna + תנאי גידול ) כגבר ואשה יהיה שונה באישיות.
(וזה עוד לפני איך הייתי מושפע מהנורמות החברתיות השונות)
אם הייתי אישה הייתי מאושר.
אני לא יכול להכיר אף אחת כי כולן *נגעלות* ממני.
הגבר המערבי הממוצע כיום לא שווה כלום.
אם הייתי אישה היה לי ככ הרבה יותר טוב
המשיכה שלי לבנים כבר לא תהיה אישיו לאנשים ואני אוכל ללבוש מה שבאמת בא לי
אנונימי