7 תשובות
הייתי מזין יותר חהיות בת זה פשוט בול
סתם אבל יותר נגיד לחיות בפחד בלילות הרגשה שמסתכלים על הגוף דברים מסוימים שלא חושבים עליהם בתור גבר
סתם אבל יותר נגיד לחיות בפחד בלילות הרגשה שמסתכלים על הגוף דברים מסוימים שלא חושבים עליהם בתור גבר
הם היו מושלמים
אני לא יודע/ת למה בסטיפס אני נמצא/ת בתוך 2 מינים.
הייתי דתי בטח
תמיד חושב על זה.. נראה לי טוב
הם היו באותו מצב חרא
אנונימית
הייתי גבר על
באותו הנושא: