30 תשובות
קלים יותר
אנונימית
חיים מעניינים
גם למשפחה שלי
גם למשפחה שלי
שונים, מניחה שיותר קלים
גם ככה אומרים שאני נראית כמו בן (אנשים שאני לא מכירה)
כנראה קלים יותר
אין לדעת, בוודאות מאוד שונה
קלים
קלים בהרבה יותר
אותו דבר
לא יודעת אבל בטח הייתי גבוהה יותר זה כבר יתרון
מגניבים יותר
אין לי מושג
הייתי מפחד ללכת ברחוב
אני לא באמת יכולה לדעת, אבל אני חושבת שקלים יותר..
כל יום במקלחת שאני מנסה שעות לפרק את כל הקשרים אני בוכה על זה שלא נולדתי בן אבל סתם ככה אני מאוד אוהבת להיות בת
יכול להיות שאת טרנס/ג'נדר פלואיד משהו כזה..
(למקרה שאת לא יודעת מה זה (לא נובע ממקום של להתנשא מעליך) טרנס זה מישהו שנולד במין מסוים אבל מגדיר את עצמו במגדר ההפוך כמו מישהו שנולד כבת אבל מזדהה כבן או מישהי שנולדה כבן אבל מזדהה כבת וג'נדר פלואיד זה מישהו/י שמגדירים את עצמם חלק מהזמן בן וחלק בת)
(למקרה שאת לא יודעת מה זה (לא נובע ממקום של להתנשא מעליך) טרנס זה מישהו שנולד במין מסוים אבל מגדיר את עצמו במגדר ההפוך כמו מישהו שנולד כבת אבל מזדהה כבן או מישהי שנולדה כבן אבל מזדהה כבת וג'נדר פלואיד זה מישהו/י שמגדירים את עצמם חלק מהזמן בן וחלק בת)
אני טרנס?? צחקתי עכשיו
בגלל קשרים במקלחת?
נראלי אני עושה פטריה וזהו
הצעתי את זה אני לא באמת יכולה לדעת פשוט יש לי ידיד שהוא טרנס והוא סיפר לי שהוא עובר משהו דומה.. לא ניסיתי להגדיר אותך או משהו
לא קרה לך אף פעם שחשבת שיותר נחמד להיות בת? שום סיטואציה?
זה תלוי באיזו סיטואציה אבל בחיים שלי אני דמי גירל אני לא איפשהו בין בת לנון בינארי
אז כאילו כן אני כן חלקית בת אבל גם חלקית נון בינארי..
מה זה כל ההגדרות המוזרות האלו? מתי יהיה בן ובת וזהו? זה נורא מסבך לפתוח כל פעם ויקיפדיה!
לדעתי זה לא מוזר בכלל, לדעתי אם זה עוזר לאנשים להרגיש נכון עם עצמם אז זה מה שחשוב וזהו
כן אבל מה הבעיה בדיוק להיות בת שמזדהה בתכונות גבריות או להיות בן קצת נשי למה צריך לעשות מזה עסק וטרללם שלם? תהיו מי שאתם בלי שמות וקטגוריות מגבילות
אבל אם יש מישהו שיש לו גוף של אישה אבל מרגיש כמו זכר מה הבעיה שאנשים יכבדו אותו ויפנו אליו כזכר? זה לא פוגע באף אחד ולהפך, זה רק גורם לאותו אדם להרגיש טוב יותר :)
בהצלחה לו ואני אשמח לכבד אותו
שיבקש יפה לפני שניפגש או נדבר שאפנה אליו בצורת זכר הוא לא צרך לומר שהוא צילינדר או כל שם אחר שרק יסבך אותי ואני לא אבין מה הוא מצפה ממני
זה בסדר לא לדעת את כל השמות וההגדרות, למען האמת אני לא חושבת שמישהו בכלל יכול לזכור ולדעת את כולם אבל כל עוד מכבדים את הרצון של אדם שיפנו אליו בצורה מסוימת זה מה שחשוב