11 תשובות
תעברי אם את חושבת שתעמדי בזה
אם את מרגישה שאת לא מממשת מספיק את הפוטנציאל שלך חד משמעית תעברי
היוש אם אם את לא רוצה להיות שחקנית או משהו כזה ממליצה לעבור למדעי המחשב זה ממש יעזור לך בעתיד
את לא יכולה לשלב?
מה בגרות בתיאטרון מקנה לך
זה מקצוע שתרצי לעסןק בו בעתיד?
שואל השאלה:
^אני תכננתי לשלב אז יום לפני בחירת המגמות דפקו לי את זה ובסוף בחרתי ביולוגיה תאטרון
אני לא יןדעת מה ארצה לעשות בעתיד בכללי גם לא יודעת אם משהו שקשור למחשבים
פשוט תאטרון זה כיף וזה אני כזה
פשוט לא יודעת אם שווה להשקיע בזה בבית הספר או פשוט ללמוד שפת תכנות אחרי שעות בית ספר
אנונימית
את תמיד יכולה לעשות איזה קורס הכנה ללימודים שבהם תבחרי
לדעתי יותר חשוב שתהני מהשנים האלה ותעשי את מה שאת אוהבת
תעברי מדמח זה אחד הקלים אם יש לך אפשרות תעשי אפילו 10 יחל מדמח
תעשי מה שאת חושבת אם את מרגישה שאת לא מממשת את הפוטנציאל שלך (לא מה שאנשים אחרים חושבים מה שאת חושבת) אז לכי על זה מה כבר יש לך להפסיד...
סתם שאלה , את יכולה לעבור למדמח עכשיו?? כאילו בסוף שנה? זה מלא חומר להשלים לא?
שואל השאלה:
יש קורס קיץ לעבור ושם אני יכולה להשלים הכלאז אני חייבת להחליטט
^^אני עושה גם 10 יחידות תאטרון אז מבחינת יחידות זה שווה ערך, ודם יש לי מגמה מדעית אז זה 15 כבר
אנונימית
אם את מרגישה שאת רוצה וזה מסקרן אותך ואת מוכנה להקריב את החופש בשביל זה אז למה לא?