5 תשובות
אני לומדת עכשיו סי שארפ זה חמוד וזה אחלה אתה יכול לנסות זה גם יכול לעזור לך בעתיד אם תרצה להמשיך עם זה
אני הולכת למגמה הזו, לומדים שם c#, html, css, javascript וכמובן פייתון (שאני כבר יודעת מראש כי עשיתי 40 של זה שנה שעברה). אני לא יודעת מה מעבר לזה לפרט כי רק התחילו ללמד אז עוד התחלנו רק ממש את הבסיס
שואל השאלה:
אצלנו מלמדים רק את c#
אנונימי
חבל, כדאי לך לעבור למגמה שלנו, אתה הולך ללמוד הרבה יותר דברים אצלנו
שואל השאלה:
באיזה מגמה את?
אנונימי