24 תשובות
יהיה קשה מקווה שתמצאי מה לעשות עם עצמך
נכון זה הדבר הכי עצוב בעולם המחנק שלי עוד שלושה ימים ולא באלי שזה יגמר
שואל השאלה:
^^^ וואי מה הקטע של השנאה לצופים, אני אוהבת את זה תדמיין שהיו אומרים לך בלי חברים חודש וחצי, איך אתה מתנודד? דיי כבר להיות אנטי צופים לא בא לך לעזור לא חייב לענות
אנונימית
שואל השאלה:
^^^ מקווה שאת לא צינית
אנונימית
אם זה חברים אמיתיים פשוט תפגשו בלי קשר לצופים
שואל השאלה:
זה לא העניין של החברים אני רוצה צופים התכוונתי שזה חשוב לי כמו החברים שלי אז שיחשוב על זה שבטח החברים שלו חשובים לו כמו הצופים
אנונימית
כשההמדריכים עוזבים<<<<
יו מסכנה תצטרכי לצאת מהבועה לעולם האמיתי
למצוא עבודה להרוויח כסף
אני בשבט זוהר אבל גם סוגרים לנו את השבט ומאחדים עם שבט אחר וזה גם עצוב
באיזה שבט את?
שואל השאלה:
אני בשצג
אנונימית
שואל השאלה:
יעני גבעתיים
אנונימית
שואל השאלה:
איזה עיר זה זוהר?
אנונימית
שואל השאלה:
אה וואו
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא קרובה חחח
אנונימית
חחח וואלה אבל הצופים זה דבר מדהים בכל מקום
שואל השאלה:
כןן!!
אנונימית
זה ממש קשה בתור מישהי שמחוברת לצופים ממש תנסי לחפש דברים שאת אוהבת ללכת לים, לראות סרט ועוד..
לנו המחנק הסתיים כבר לפני איזה 10 ימים אבל הגדוד שלי עושה הרב ערבי גדוד וזה וגם יש את כל ערבי שכבג וזה (הצטרפנו לשכבג השנה ) בקיצור פשוט תיפגשו עם הגדוד ותשמרו על קשר עד שיתחילו פעולות ככה זה ירגיש לך פחות חסר ...
שואל השאלה:
וואי כןן סוף סוף מישהי שגם אוהבת צופים ולא שונאת צופים כמו הרוב פה
אנונימית
לנו גם אין כבר שבועיים וזה ממש קשה אבל תעשו ערבגים
וזה ממש עצוב המדריכים שלי חוץ אז הם חוזרים לשבט שלהם והראשגדית שלי שמינסטית אז גם היא עזבה
שואל השאלה:
וואי כןן איזה שבט את?
אנונימית