5 תשובות
בעונות הקודמות היו אנשים יותר סבבה
מוצאים אותם רע בעריכה במציואת הם אנשים טובים
אני אוהב תתכנית בקטע של המשימות בעיקר וכן גם קצת עניין הרייטינג הריבים וזה
ונכון זה לא תוכנית גבוהה אבל מעניינת
ומסכים איתך לגבי הנרי
אוקי אבל מעניין מי הכי נורמלי? אולי יובל אבל מוקדם מידי כדי לומר
הגבורה
האומץ
התחושה של הביחד
זה מה שעושה את התוכנית הזו