6 תשובות
מתוקשב
שואל השאלה:
למה?
אנונימית
לדעתי עדיף רגיל, בגלל שעבורי זה יותר קל
אני אישית ניגשתי למתוקשב וקיבלתי 94 בבגרות
יש שם הדמיות ממש מגניבות והרבה יותר קל להקליד מלכתוב לדעתי