12 תשובות
אני לא מגיש אותך לבגרות. את צריכה לשאול את המורה שלך
אנונימי
שואל השאלה:
אבל היא סתומה היא אומרת שככה זה וזהו אני שואלת בשביל לדעת אם זה ככה בעוד בתי ספר
אבל היא סתומה היא אומרת שככה זה וזהו אני שואלת בשביל לדעת אם זה ככה בעוד בתי ספר
אנונימית
מוזר ממש
זה לא היה ככה בתקופה שלי ,צריך לגשת למתכונת וזהו , לא ל 3 מבחנים.
ממליצה לך לשאול אותה
אולי היא לא הספיקה לצבור לכם מספיק נקודות מהמבחנים של שאר השנה לציון הגשה ולכן עכשיו עושה לכם מבחנים
זה לא היה ככה בתקופה שלי ,צריך לגשת למתכונת וזהו , לא ל 3 מבחנים.
ממליצה לך לשאול אותה
אולי היא לא הספיקה לצבור לכם מספיק נקודות מהמבחנים של שאר השנה לציון הגשה ולכן עכשיו עושה לכם מבחנים
שואל השאלה:
זה לא נותן נקודות, זה נטו כניסה אבל כבר עשיתי פעם אחת ואני יודעת איך זה עובד כולה בחינה המחשב..
זה פשוט להראות שנכנסת וכאן זה נגמר זה לא נותן ציונים לא כלום
זה לא נותן נקודות, זה נטו כניסה אבל כבר עשיתי פעם אחת ואני יודעת איך זה עובד כולה בחינה המחשב..
זה פשוט להראות שנכנסת וכאן זה נגמר זה לא נותן ציונים לא כלום
אנונימית
מה זאת אומרת מהמחשב?
שואל השאלה:
הבחינה בביולוגיה היא במחשב
הבחינה בביולוגיה היא במחשב
אנונימית
מה פתאום
לי הייתה בגרות בכתב
יש לך התאמות אולי?
לי הייתה בגרות בכתב
יש לך התאמות אולי?
שואל השאלה:
לאלא זה חדש משהו כזה שזה במחשב זה לכולם הלוואי וזה היה בכתב
לאלא זה חדש משהו כזה שזה במחשב זה לכולם הלוואי וזה היה בכתב
אנונימית
וואי איזה מוזר
שואל השאלה:
תקשיבי אבל אם המורה הסתומה שלי לא תגיש אותי לבגרות נטו כי לא אגיע 3 פעמים (היה רק פעמיים באתי פעם אחת) אני ליטרלי ארצח מישהו
תקשיבי אבל אם המורה הסתומה שלי לא תגיש אותי לבגרות נטו כי לא אגיע 3 פעמים (היה רק פעמיים באתי פעם אחת) אני ליטרלי ארצח מישהו
אנונימית
אז יש מצב שזה נוהל חדש בהתאם לבחינה
תשאלי אותה
תשאלי אותה
שואל השאלה:
כאילו אני לא נגד הנוהל אבל זה לא הגיוני שאין לי אופציה לגשת שוב מה אם היה לי מיון היום או משהו בסגנון או משהו חשוב אחר נגיד משפחתי, היא רשמה לנו אתמול בערב מה אני הפלאש להספיק הכל.. לא היא חייבת לתת עוד הזדמנות להשלים
כאילו אני לא נגד הנוהל אבל זה לא הגיוני שאין לי אופציה לגשת שוב מה אם היה לי מיון היום או משהו בסגנון או משהו חשוב אחר נגיד משפחתי, היא רשמה לנו אתמול בערב מה אני הפלאש להספיק הכל.. לא היא חייבת לתת עוד הזדמנות להשלים
אנונימית
באותו הנושא: