9 תשובות
שואל השאלה:
לא יודעת לא נראלי
אנונימית
קודם כל כנראה יהיה מועד ב,ממליצה לך לגשת בכל זאת,אבל אם את רוצה לדבר אני זמינה בפרטי❤
תבדקי אם יש מועד ב' כי מועד ב' תמיד עדיף על להגיע ולהיות עייפה ומותשת
עדיף לך לגשת, יודעת שזה קשה ואני מבינה אותך בטירוף, זה מסתכל.. אבל תנסי.. מי יודע אולי בסוף ילך לך טוב? עדיף לך לגשת מלא לגשת בכלל, במיוחד שאין מועד ב.. רק שנה הבאה.. תגשי לפחות יהיה ציון. מאמינה בך
כן כדאי לגשת ונכון אנחנו פה לעזור יש לי כל מיני "סיכומים" שכתבתי...
שואל השאלה:
לא קשור לזה שאני לא מוכנה בכלל אוף אין לי כוחות
אנונימית
למה?
לכי תעשי מקלחת טובה, תאכלי משהו טוב ולכי לישון ב10 שמחר תקומי בראש נקי. תקומי מחר מוקדם שימי בגדים נוחים ותאכלי משהו טוב ותעשי את המקסימום. מה שאת יודעת תעשי העיקר שתנסי, מחר את כבר תהיה אחרי, תחשבי על הדברים שתעשי אחרי שתגמרי את הבגרות