12 תשובות
לא
תתרחקי מזה
וממליצה לך גם לשאוף גבוה יותר
מדא זו אחלה מסגרת להתנדבות
לעבודה זה פשוט לא
שואל השאלה:
אני נמצאת במד"א יותר מהבית שלי
אני עושה משמרות כפולות
וכל מקום פנוי אני נכנסת אני פשוט אוהבת את המסגרת אני ממש מרגישה בנוח שם ומחוברת לכולם, מתנדבים ועובדים
ובאלי לעבוד במקום להעביר את הזמן בלהתנדב יודעת שהארגון לעובדים לא ממש טוב וזה אבל עדיין רוצה לעבוד שם
אנונימית
את ממש מזכירה לי את עצמי לפני שנה וחצי
הייתי גרה בתחנה , ברמה של משמרות של 24 שעות( בלי הגזמה)
ואז גם אני רציתי לעבוד
אבל כשהתקרבתי לזה ראיתי כמה המערכת הזו מסריחה ורודפת בצע ( כמו כל מערכת)
ופשוט התרחקתי מזה
ממש ממליצה לך גם בלי קשר לעבודה
להתחיל לעבוד בעבודה זמנית ולא להקדיש את כל חייך למד"א, זה אומנם כיף והרגשה מדהימה
אבל בזמן הזה את יכולה לעשות כסף, והמון
ואני במחשבה לאחור מצטערת שלא עשיתי את זה
שואל השאלה:
נסיתי להיכנס לאיזו עבודה אחרת אבלל קשה אני צריכה שטח
אנונימית
שואל השאלה:
חשבתי לעבוד כמדריכה ואחרי 9 חודשים אוכל להיות עובדת כחובשת בלילות אבח הבעייה שאני פחות מתחברת להיות מדריכה ולשלוט על כיתה וזה
אנונימית
תאמיני לי שללוגיסטיקה את פחות תתחברי..
אין שם את האווירה שאת אוהבת
זה לא כמו שטח
זה פשוט ישעמם אותך ואז תתקעי שם וחבל
שואל השאלה:
ידוע לך מה עושים שם מה סוג העבודה
לוגיסטיקה במדא דומה לסבלות?
אנונימית
זה בעיקר מיון ציוד
וכזה
לא מכירה ממש בלוגיסטיקה אבל בתקופת הקורונה עבדתי שם
לא מומלץ
שואל השאלה:
זה לא להרים סחורה קרטונים וזה
אנונימית
טמאלה מה שהיא אמרה בדיוק^^^
מדא זה מסגרת מעולה להתנדבות, עבודה פחות
תשאלי כול פרמדיק שעובד שם והוא יגיד לך לא לעבוד שם, הפרמדיקים שעובדים שם בעיקר כי האהבה שלהם למקצוע ולהצלת חיים גוברת על הזלזול שהם מקבלים מהמערכת
אוהבים להכשיר עובדים ולספר על כמה הארגון טוב ומקום מצוין אבל מבפנים הכול רקוב.
אם את רוצה להיות נהגת שם אז סבבה כי זה נחשב שיבוץ יותר טוב מבחינת מדא והעבודה שם אבל המשכורת גרועה יחסית לשעות ולקושי של העבודה
אם התנדבת במדא המעגלים האחרים של לוגיסטיקה מוקד וזה תאמיני לי שלא יתאימו לך כי זה פשוט ישעמם אותך מאוד. אבל אם התחנה שלך זה אנשים שאת מכירה עבודה במוקד יכולה להיות ממש מעולה
בלי קשר, פרמדיק לא נחשב עבודה "חשובה" במעגל העבודה אז האפשרויות שלך לתעסוקה מאוד מוגבלות
לא שווה לך להקדיש 3 שנים(+) מהחיים שלך לעבודה כזאת
יש הרבה יותר מקצועות שבאמת שווה להשקיע זמן אליהם
טת יכולה להתנדב במדא בין היתר כחובשת נגיד אבל לא הייתי עובד שם
בתור בן שירות שבמדא 5 שנים כמעט
שואל השאלה:
אני במדא 4 שנים אפילו קצת יותר
ותאמת ראיתי איך ההתנהגות ושמעתי מעובדים שלא שווה להיכנס וזה
אני מודעת לכל מה שקורה אבל עדיין באלי להיות אחת אני מוכנה לכל זה

פשוט אוהב החיים שלי במדא אני עושה 9 משמרות בשבוע לפחות עושה כפולות או לילה תגבור או מעל התקן אני כמעט חייה במד"א ומעניין אותי העבודה שם
חשבתי להיכנס כמדריכה כדי שאוכל לעבוד כחובשת אבל לא כלכך באלי הדרכה
ואין לי כבר עוד אופציות כדי שאעבוד בשטח
אנונימית