תשובה אחת
כן, זה קורה להרבה אנשים בהתחלה במיוחד כשמתחילים לעבוד בשכר לפי שעה. זה טבעי לחשוב ככה, אבל עם הזמן זה עובר כשאתה יותר בתוך העשייה ופחות סופר דקות. תן לזה זמן, תתרכז במה שאתה אוהב בהדרכה והראש יתפנה מעצמו.
באותו הנושא: