5 תשובות
כשעושים פרסה בכיכר תמיד מאותתים לשמאל
שואל השאלה:
זה לא נכון חחח
זה לא נכון חחח
אנונימית
זה כן נכון כשאת מתכוונת לעשות פניית פרסה לפני הכניסה לכיכר את מאותת שמאלה
שואל השאלה:
^ אבל רשמתי ביציאה נכון? מן הסתם שכשעושים פרסה אז מאותתים שמאלה. אני מדברת על היציאה. יוצאים לשמאל אבל מאותתים לימין ? זה מה ששאלתי. אבל אני כבר מצאתי את התשובה שלי שהיא כן, למע שמעוניין.
^ אבל רשמתי ביציאה נכון? מן הסתם שכשעושים פרסה אז מאותתים שמאלה. אני מדברת על היציאה. יוצאים לשמאל אבל מאותתים לימין ? זה מה ששאלתי. אבל אני כבר מצאתי את התשובה שלי שהיא כן, למע שמעוניין.
אנונימית
מאותתים לימין כדי לחזור לנתיב הימני כאילו?
באותו הנושא: