5 תשובות
כן, נתיב שמאלי זה שמאלה או ישר
נתיב ימני זה ימינה אן ישר
נתיב ימני זה ימינה אן ישר
אני מעדיפה להיות תמיד בנתיב הימני בכיכרות בשביל לא להיתקע כשאני רוצה לצאת
שואל השאלה:
אז אני כן צריך לצאת מהנתיב השמאלי למה לא מהימני??
אז אני כן צריך לצאת מהנתיב השמאלי למה לא מהימני??
אנונימי
אין כזה דבר פניה שמאלה מכיכר. רק פניה ימינה.
ובכל יציאה מכיכר מאותתים ימינה ומומלץ להיות בנתיב הימני.
להיות בנתיב השמאלי (בהנחה שיש שני נתיבים הפונים ימינה) עלול לגרום בעיות של תקיעת תנועה, וגם אם חוקי לפנות משם - בטח שלא מומלץ.
ובכל יציאה מכיכר מאותתים ימינה ומומלץ להיות בנתיב הימני.
להיות בנתיב השמאלי (בהנחה שיש שני נתיבים הפונים ימינה) עלול לגרום בעיות של תקיעת תנועה, וגם אם חוקי לפנות משם - בטח שלא מומלץ.
בטח שיש פניה שמאלה אצלי בעיר יש מלא אוקיי ככה
לפני שאתה נכנס לכיכר תאוטט תעבור לנתיב השמאלי
ואז אתה נכנס לכיכר לנתיב הפנימי שלו שבצד שמאל
ואז לפני הפניה שמאלה שאתה צריך לפנות אתה מאותת ועובר לנתיב הימני כלומר החיצוני של הכיכר
ואז פונה שמאלה בכיכר שאתה נמצא בנתיב הימני החיצוני ואז בעצם אתה נכנס לפניה בנתיב הימני
מי שזה קשה לו אז תחשבו על הכיכר כאילו הוא לא כיכר כאילו תקחו אותו ותפתחו את העיגול שלו בדמיון לאורך ואז תחשבו שזה צומת זה ממש עוזר
לפני שאתה נכנס לכיכר תאוטט תעבור לנתיב השמאלי
ואז אתה נכנס לכיכר לנתיב הפנימי שלו שבצד שמאל
ואז לפני הפניה שמאלה שאתה צריך לפנות אתה מאותת ועובר לנתיב הימני כלומר החיצוני של הכיכר
ואז פונה שמאלה בכיכר שאתה נמצא בנתיב הימני החיצוני ואז בעצם אתה נכנס לפניה בנתיב הימני
מי שזה קשה לו אז תחשבו על הכיכר כאילו הוא לא כיכר כאילו תקחו אותו ותפתחו את העיגול שלו בדמיון לאורך ואז תחשבו שזה צומת זה ממש עוזר
באותו הנושא: