2 תשובות
זה בסדר גמור.. הכי חשוב שתדעי ב100 אחוז את הדברים האלו.. אני לט זוכרת במדויק מה למדנו כל שיעור אבל עד 22 סיימנו הכל וכיוונו לפנימי
שואל השאלה:
זה לכולם ככה? או שאני ממש איטית?
אנונימית
באותו הנושא: