9 תשובות
ללכת לאבחון
ללכת רק לאבחון אבל צריך לקבוע תור וכל זה, אם יש לך אולי גם אוסידי שמתבטא בצורה שונה אולי זה סימן שזה קשור, כמובן שאני לא פסיכיאטר אז אני לא יכול לאבחן כלום ואין לך דרך לאבחן את עצמך.
מוזמנת לפרט לי בפרטי אני דיי מבינה בזה
דאיימ המינוסים
לא באתי לאבחן אף אחד סתם יש לי אוסידי אז רציתי להיות לה מענה ראשוני לא מקצועי בקטע של תמיכה
אף אחד לא רשע
שמעי בואי יש לי ocd ואני יכול לתאר את זה ככה : כמה סימנים:
1. אם את מרגישה בתוך עצמך שאת גם מסכימה וגם לא מסכימה. כאילו.. את גם חושבת שאת אשמה, אהל גם חושהת שזה לא הגיוני לחשוב את זה.
2. אם זה חוזר על עצמו ולא יודעת להחליט.
3. אם את *מראש* כבר מפחדת להיות אשמה.

*דרך אגב, זה שאת שואלת זה גם יכול להיות סימן. אם את תמיד שואלת אנשים זביסך לגבי דברים שוב ושוב
רק פסיכיאטר יכול לאבחן אותך, את לא יכולה לאבחן את עצמך
בהצלחה 3>
Dea
ללכת לפסיכיאטר לאבחון ולהגיד את כל האמת שלך
ללכת לאבחון
אבחון
ואם את רוצה את דעתי אני לא חושבת שאת רשעית