5 תשובות
את ממש לא אשמה!
את לא אשמה, אל תלכי אם את לא רוצה גם אם זה חברות שלך, לא יהיה נורא אם לא כולם באים למפגשים
אנונימי
ממש לא
את בכלל לא אשמה.
את לא אשמה בשום צורהה