7 תשובות
כן אתה תתחרט אם לא תילך
תריב מכות עם ערבים שגנהו לך את הכדור
בתור אחד ששנים ברח מים בגלל הגוף שלו
אתה תתבאס על זה עוד כמה שנים תלך
עדיף לך ללכת לים, אתה לא צריך להתבייש בגוף שלך, לפעמים אנחנו רואים את הפגמים שלנו חזק יותר מאשר אחרים, כי בסופו של דבר אנחנו האדם הכי שופטני לעצמנו
כן
Scp