8 תשובות
אמא שלי קנתה לי
פעם גרשו אותי משם כי אני בא לנגן
תאמין לי שלמוכרים לא יהיה אכפת, הם ישכחו אותך דקה אחרי שתלך מן החנות.
למה? כי יש הרבה לקוחות שמנגנים בגיטרות כדי לבדוק, מן הסתם.
למה? כי יש הרבה לקוחות שמנגנים בגיטרות כדי לבדוק, מן הסתם.
שואל השאלה:
האמת שזוכרים אותי , אמא שלי דיברה איתם בטלפון והם זכרו אותנו ופעם אחרונה שקניתי שם היה ביוני
האמת שזוכרים אותי , אמא שלי דיברה איתם בטלפון והם זכרו אותנו ופעם אחרונה שקניתי שם היה ביוני
גם לי אמרו כ-נער,
'הנה עוד פעם זה שבא לנגן לנו על הגיטרות' חחח..........
הם ישר קולטים אם מישהו מעוניין באמת לקנות ,או שמעוניין לנגן וליהנות מהכלי
הייתי מבריז מהבית ספר (לא גאה בזה) לפעמים היינו הולכים ל-חנות גיטרות
אחי , תרשה לעצמך לנגן
אף 1 לא ישפוט אותך (זה יותר בראש שלך)
חוץ מזה הם יכולים לחשוב שהתחלת לנגן
כל טוב איש
'הנה עוד פעם זה שבא לנגן לנו על הגיטרות' חחח..........
הם ישר קולטים אם מישהו מעוניין באמת לקנות ,או שמעוניין לנגן וליהנות מהכלי
הייתי מבריז מהבית ספר (לא גאה בזה) לפעמים היינו הולכים ל-חנות גיטרות
אחי , תרשה לעצמך לנגן
אף 1 לא ישפוט אותך (זה יותר בראש שלך)
חוץ מזה הם יכולים לחשוב שהתחלת לנגן
כל טוב איש
שואל השאלה:
בטח ניגנת stairway to heaven
בטח ניגנת stairway to heaven
חחח אני רוצה לקנות גיטרה אבל אני עדיין לא קונה את זה כי אני לא מרגישה מספיק בטוחה שאני אהיה טובה בזה
אבל בינתיים אני מנגנת באורגנית אז אני לא כזה לחוצה על זה
אבל בינתיים אני מנגנת באורגנית אז אני לא כזה לחוצה על זה
מה הבעיה, המוכרים רק שמחים לראות אנשים שמנגנים מנסים ובוחרים
באותו הנושא: