25 תשובות
בהחלט
לשתות כל יום 2 אקסל חד משמעית
שואל השאלה:
כאילו כדי שיהיה לי התקף לב..
אנונימית
למה התקף לב
למה שתרצי שיהיה לך התקף לב אלוהים ישמור
שואל השאלה:
סתם.. אני פשוט דיי בדיכאון.. אבל הכל בסדר לא יהיה לי אומץ לעשות את זה..
אנונימית
מה קרה
זה לא דברים שאת אמורה לכתוב, גם אם זה לא יקרה
אני אןמר לפי דעתי תעשי שוט של אקונומיקה בבוקר ובערב זה הכי משפיע
שואל השאלה:
לא קרה כלום זה פשוט הנפש הדפוקה שלי.. אני נולדתי דפוקה רצח עם נפש דפוקה..
אנונימית
שואל השאלה:
לפני כמה שנים עשיתי את זה בגלל איזה משהו ^^
לא קרה כלום ברוך השם
אנונימית
את ממש לא נולדת דפוקה אין לך נפש דפוקה ואין לך שום סיבה מוצדקת לדבר לעצמך ככה
תאמיני בעצמך אני בטוח שאת מדהימה ויכולה להיות יותר.
שואל השאלה:
אני אובחנתי עם 5 הפרעות נפשיות קשות בלי שום סיבה מוצדקת.. נולדתי ככה.. אם אני מחייכת למישהו והוא לא מחייך חזרה אני מקבלת טראומה מזה.. אני פשוט סובלת בלי שום סיבה.. אז כן אני דפוקה ממש.. יש אנשים שהחיים שלהם קשים יותר והם נורמלים..
אנונימית
אני מבין אותך, לכל אחד יש את ההתמודדויות שלו וגם לי יש מלא דברים לסבול מהם, צריך להתמודד איתם ולכל אחד יש את הכוחות האלה כי אם לא, לא היית מתמודדת עם זה
אני מאמין בך לגמרי וזה לא אומר שנולדת דפוקה, זה אומר שיש לך אתגרים מסויימים ומתוך זה את יכולה להוציא מלא יתרונות שאין לאף אחד אחר. תאמיני בעצמך.
שואל השאלה:
תודה הפסקתי להאמין אבל אני פשוט חיה.. ואני בהתלבטות אמיתית אם כדאי לי לאכול רק רואו ויגן (ירקות ופירות נאים) או לאכול לא בריא בכלל.. אין באמצע..
אנונימית
אז תדעי שתוכלי לדעת להתמודד עם כל הקשיים האלה כי את פשוט יכולה.
את לא צריכה לגרום לעצמך לסבול ולאכול בצורה קיצונית
את יכולה לבחור גם בדרך אחרת אפילו אם יש לך קושי בדרך הזאת כרגע.
אני מציע לך שתעזרי במישהו אפילו איש מקצוע
שואל השאלה:
אני בהמתנה כבר שנים לפסוכולוגית.. והמשפחה שלי חושבת שאני מפונקת וחלשה.. ושכולם עוברים את מה שאני עוברת בדיוק.. נותר לי רק לחכות לפסיכולוגית שאולי עוד שנה שנתיים יאפשרו לי
אנונימית
למה לחכות?
תנסי לפנות אולי ליועצת בבית ספר
שואל השאלה:
אני כבר לא בבית ספר למזלי..
אנונימית
את יכולה לעשות משהו בשביל להפגש עם פסיכולוג יותר מהר?
היי מה איתך
שואל השאלה:
היי אני אותו הדבר את האמת
אנונימית
דיברת עם הפסיכיאטר?
שואל השאלה:
תודה!
אנונימית
בהצלחה זה חשוב!!
תגידי לו את כל המצב
שואל השאלה:
לצערי לא.. אבל אני אגיד לפסיכיאטר שאני במצב רע יותר.. אולי זה ימהר את זה
אנונימית