4 תשובות
1. אם זה חד פעמי זה בסדר, בתנאי שזה משביע אותך. בתדירות גבוהה יותר זה עלול ממש לפגוע בך, כי אין בפירות וירקות את רוב החומרים התזונתיים שהגוף שלך צריך.
2. אם את בדיאטה וזה המצב, הגיע הזמן לחרוג מהדיאטה ולאכול ארוחה נורמלית. סדר עדיפויות - בריאות לפני ירידה במשקל.
2. אם את בדיאטה וזה המצב, הגיע הזמן לחרוג מהדיאטה ולאכול ארוחה נורמלית. סדר עדיפויות - בריאות לפני ירידה במשקל.
אנונימית
שואל השאלה:
מה לגוון אין לי כלום בבית חוץ מדברים משמינים ואני בדיאטה
מה לגוון אין לי כלום בבית חוץ מדברים משמינים ואני בדיאטה
אנונימית
לגוון טיפה .
לא
באותו הנושא: