8 תשובות
שואל השאלה:
וירקות?? תאמת שזה יותר דחוף לי
אנונימית
עגבניית שרי הכי טעים בעולם
במיוחד סוכריות
זאת אומרת עגבניית שרי סוכריות (סוג של עגבניית שרי)
תכיני סלטים זה טעים ותוסיפי רטבים תבלינים לימון שיעודד אותך לאכול
אם יש לך מכונת שייקים תתחילי להשתמש בה. תכיני לך סלט עם עוד דברים, נגיד תלמדי להכין רוטב ויניגרט זה טעים רצח, או תשימי בסלט ביצה/טונה/אבוקדו/תפוחי אדמה/גבינה בולגרית
להכין סלטים, כל ארוחה לא משנה מה היא לחתוך ירקות בצד
תתחילי בפירות זה יותר טעים