6 תשובות
הנעצים לא באמת עושים משהו
החצים זה שאתה נגיד עושה למשל ^^^ (שלוש חצים)
אז אתה מגיב למי שכתב את התגובה שהיא שלוש תגובות מעלייך
החצים זה שאתה נגיד עושה למשל ^^^ (שלוש חצים)
אז אתה מגיב למי שכתב את התגובה שהיא שלוש תגובות מעלייך
נעצים זה אנשים שנועצים את השאלה שלך כדי שתגיע לחמות
והחצים למטה זה אנשים עושים אם לא מסכימים אם התשובה שלך או סתם לא אוהבים אותה
והחצים למעלה זה אם הם מסכימים איתך או אהבו את התשובה שלך
והחצים למטה זה אנשים עושים אם לא מסכימים אם התשובה שלך או סתם לא אוהבים אותה
והחצים למעלה זה אם הם מסכימים איתך או אהבו את התשובה שלך
החצים זה כמו לייק ודיסלייק ולנעוץ אתה תראה את זה בעמוד שלך כי התעניינת בשאלה ואתה רוצה גם לדעת
אנונימית
^^ לא מה הקשר
למה לא?
אהה חשבתי החצים האלה ^^ שעושים כדי להגיב יצאתי סתומה מודה
באותו הנושא: