2 תשובות
כשאת עונה על שאלה את יכולה לקבל פרח, זה תלוי בשואל השאלה אם הוא נותן לך או לא. ויש בצד שמאל למעלה סימן של נעץ בטח גם ראית אותו, אם את רוצה לשמור את השאלה את לוחצת עליו והיא נשמרת לך בשאלות שנעצת.
ברוכה הבאה :)

פרחים- זה מתי שנניח את שואלת שאלה ואז את יכולה להביא פרח למישהו שענה תגובה, ככל שיהיו לבן אדם יותר פרחים ככה הוא יתקדם יותר נגיד 500 פרחים זה עונה בכיר.
חצים-אם שואלים שאלה ומישהו עונה תגובה שאת מסכימה איתה אז את לוחצת על החץ למעלה וזה כמו לייק כזה כאילו את מסכימה עם התגובה (ולהפך עם החץ כלפי מטה)

נעצים- אם תלחצי על נעץ זה פשוט שומר לך את השאלה
וזהו בערך יש את התקנון של האתר, ממליצה לך לקרוא שם