2 תשובות
פלוס זה כמו לפרגן למישהו על תגובה, נעץ כדי שעוד אנשים יראו את זה
פלוסים = שאהבת תשובה של מישהו ואת מסכימה איתה
מינוסים = שלא אהבת את התשובה ואת לא מסכימה איתה
נעץ= אם את חושבת שהשאלה צריכה יותר מענה שאנשים נוספים יראו אז את יכולה לנעוץ ואז זה יגיע לחמות
מינוסים = שלא אהבת את התשובה ואת לא מסכימה איתה
נעץ= אם את חושבת שהשאלה צריכה יותר מענה שאנשים נוספים יראו אז את יכולה לנעוץ ואז זה יגיע לחמות
באותו הנושא: