5 תשובות
כן בסדר גמור לא כולם זה המקום בישבלהם אני גם לא נהנתי
הגיוני
ניסית לדבר על המפקד/ת על לעבור תפקיד?
אנונימי
כן הגיוני לא כולם מוצאים את עצמם.
כן לגיטימי
הרבה אנשים ככה