6 תשובות
כן, זה בסדר לא להנות בצבא
בסוף זה עובר ויוצאים לאזרחות.
בסוף זה עובר ויוצאים לאזרחות.
לא אמורים להנות שם נראה לי
זה לא המקום להנות בו
זכות לשרת בצבא, מה שאת עושה הוא עבודצ קודש. המשיכי כך. כן לקצונה.
כן אני לטרלי קיבלתי שבת על זה שסיפרתי בדיחה שנחשבת פוליטית
באותו הנושא: