8 תשובות
כי יש מחר בגרות?
תודה
תודה
תודה לך
והכל שאלות כי יש מחר בגרות
והכל שאלות כי יש מחר בגרות
כי לכולם יש מחר...
כי יש לנו בגרותת
ותודה
ותודה
כי הבגרות הזאת בין המלחיצות(אותי היתה הכי מלחיצה,אפילו יותר ממתמטיקה)
בהצלחה לכל מי שניגש מחר אגב
בהצלחה לכל מי שניגש מחר אגב
ענית לעצמך
שואל השאלה:
סתמו ת'פה
סתמו ת'פה
אנונימית
ככה זה לפני בגרות ועוד בלשון
באותו הנושא: