8 תשובות
כי יש מחר בגרות?
תודה
תודה לך
והכל שאלות כי יש מחר בגרות
כי לכולם יש מחר...
כי יש לנו בגרותת
ותודה
כי הבגרות הזאת בין המלחיצות(אותי היתה הכי מלחיצה,אפילו יותר ממתמטיקה)
בהצלחה לכל מי שניגש מחר אגב
ענית לעצמך
שואל השאלה:
סתמו ת'פה
אנונימית
ככה זה לפני בגרות ועוד בלשון