5 תשובות
אני חושב שיהיה רשום לך במקצוע במקום עברית שרשום לכולם יהיה רשום אולי עברית ואז משהו בסוגריים, נגיד:
עברית (מותאם)
עברית (עולה חדש)
אני לא יודע איך זה הולך אבל יציינו איזה משהו כנראה
ואם את יכולה לשפר אז אין מה להפסיד אין בעיה לגשת למועד ב
עברית (מותאם)
עברית (עולה חדש)
אני לא יודע איך זה הולך אבל יציינו איזה משהו כנראה
ואם את יכולה לשפר אז אין מה להפסיד אין בעיה לגשת למועד ב
שואל השאלה:
^זה נורא שיהיה כתוב את זה?
^זה נורא שיהיה כתוב את זה?
אנונימית
כל אחד לפי היכולת שלו
שואל השאלה:
^מה הקשר?
^מה הקשר?
אנונימית
^^ ממש לא, זה רק אומר איך את נבחנת, יש לך בגרות בעברית כמו כולם והכל בסדר, מבחן מותאם לא שונה ממבחן רגיל, זה גם לא ישנה לאף אחד אם זה רשום או לא אני בטוח
באותו הנושא: