13 תשובות
בעיקרון כן אבל הרבה עושים בגרות קיץ
רק יא, יב לא לומדים לשון
שואל השאלה:
יאו אמאמאלה אני בלחץ משנה הבאה
אני ביא ולא עושה
אני עושה בקיץ
הרוב כולל אני ניגשים בקיץ
לא הרבה ניגשים בחורף
אצלנו לא היתה בגרות
לא אנחנו עושים בקיץ ב26.5
אנונימי
שואל השאלה:
מה ההבדל בין בגרות בחורף לקיץ?
ההבדל הוא
שמי שלא עשה את הבגרות במועד א עושה את מועד ב
או מי שרוצה לשפר את הציון שלו מהבגרות במועד א
אנונימית
^^אין
זה פשוט מתי הבית ספר מגיש
אבל לכל מועד יש חסרונות ויתרונות מבחינת זמן