10 תשובות
כן והבגרות לא קשה זה פשוט לחרטט בביטחון
אנונימית
לא לא שווה
איך מוציאיםם
אנונימית
הןכן זה הדבר הכי טוב בעולם פטור
זה לא קשה גם יש רק עבודות להגיש והבגרות זה גם קל הכל טוב
ככה או ככה כולם עוברים את הבגרות, אם אין לך כוח לספורט אז תוציאי פטור
שואל השאלה:
יאלהלהללה אני מוציאה חברים
אנונימית
אני הוצאתי פטור מריצה
שואל השאלה:
עדכון הרופא הזבל שלי לא נתן לי
אנונימית
לא זה בגרות קלה רצח
ואני לא ספורטאית בכלל וקיבלתי 95 מבלי להתאמץ בכלל