7 תשובות
פטור מספורט זה למיטב ידעתי רק אם יש לך בעיות רפואיות שמונעות ממך דברים ואז גם נראלי צריך לעשות עבודה כתובה
כן אבל לא פשוט נותנים לך פטור
זה לא קל להשיג
זה לא קל להשיג
אנונימית
שואל השאלה:
אם יש לי תת משקל עקמת , לא חסר אני יכולה?
אם יש לי תת משקל עקמת , לא חסר אני יכולה?
אנונימית
זה משהו שעדיף לבדוק עם רופא
לי יש עקמת ובעבר גם היה לי תת משקל אלו ובכל זאת הייתי צריכה לעשות בגרות והכל
לי יש עקמת ובעבר גם היה לי תת משקל אלו ובכל זאת הייתי צריכה לעשות בגרות והכל
על עקמת את כנראה תוכלי לקבל יש לי חברה שקיבלה אחרי שעשתה ניתוח. הבנתי שהם מגישים איזו עבודה דבילית במקום. אבל תקשיבי ספורט זה באמת שטויות שימי ז** בשיעורים, תעשי את המינימום הדרוש במבחנים ואת פשוט תעברי את לא צריכה להרוג את עצמך בשום פנים בשביל שום מבחן. זה לא נכנס לממוצע בגרות, צריך רק שתעברי, ואני יכולה להגיד לך שאין סיכוי שהן לא מעבירות את כולן, פשוט תיראי קצת כאילו את עושה ותעברי אני מבטיחה לך זה באמת חארטה
שואל השאלה:
אני טובה בספורטט הבעיה זה חיסורים במיוחד שיש לי שתי שיעורים בשבוע ואחד מהם הוא בבוקר ועושים הליכה מחוץ לבית ספר כל בוקר ואין לי כוח לקום אז אני לא באה ואני צריכה להשלים מלאא אין לי כוח לזה
אני טובה בספורטט הבעיה זה חיסורים במיוחד שיש לי שתי שיעורים בשבוע ואחד מהם הוא בבוקר ועושים הליכה מחוץ לבית ספר כל בוקר ואין לי כוח לקום אז אני לא באה ואני צריכה להשלים מלאא אין לי כוח לזה
אנונימית
יש לי פשוט זה סבבה אני לא צריכה להגיע לשיעורים ופשוט עשיתי עבודה (יש לי פטור רפואי בגלל מחלה)
באותו הנושא: