3 תשובות
לא
כי הבגרות העיונית הרבה יותר קשה
מניסיוןן
כי הבגרות העיונית הרבה יותר קשה
מניסיוןן
אם את חושבת שתצליחי להשיג ציונים גבוהים יותר מעבודות עיוניות במקום להשתתף בשיעורים ולעשות את המבדקים בספורט אז כן.
לשיקולך
לשיקולך
בעיני לא
הבגרות ממש קשה למי שמוציא פטור
עדיף לרוץ
הבגרות ממש קשה למי שמוציא פטור
עדיף לרוץ
באותו הנושא: