6 תשובות
אם את הולכת לישון תכתבי לילה טוב, אם את לא הולכת לישון ומחפשת תשומת לב אל תשליי כלופ, מגיע לו זמן שלו עם חברים
תשאירי הודעה, זה יותר קל ויכולה גם להיות חמודה. אם הוא חשוב לך, שווה לנסות
אל תקשיבי לאנשים בסטיפס זה מתכון לאסון פה תעשי מה שהלב שלך אומר לך
את באמת הולכת לישון? אז כן
את סתם רוצה תשומת לב? אז לא
הוא עם החברים שלו, הוא רוצה להיות איתם עכשיו אז אם זה סתם כי משעמם לך ובא לך לדבר איתו אז ממש לא. רק אם את באמת הולכת לישון
נראלי כדאי לשלוח