8 תשובות
תנסה
אני חושבת שכשאומרים למישהו מה לעשות זה אמור להיות "נסה"
ואם את אומר למישהו מה הוא יעשה בעתיד זה "תנסה" כי זה כאילו "אתה תנסה להיות ראש ממשלה או משהו כזה לא יודעת
אנונימית
ההבדל היחידי בין תנסה לנסה זה שתנסה זה בקשה ונסה זה ציווי
תנסה נשמעה יותר טוב
נסה זה לערסים
אנונימית
זה כזה משנה?