התחברות הרשמה

אתם מכירים את החברה Nothing?

30 באפריל 2025, 12:07
חברותטלפוניםNothing    
תשובה אחת
כן מלאך יהיר כתב עלייה בחברים לעט
ב
ב'וגק הורסמן
באותו הנושא:
I didnt see nothing/i didnt saw nothing
כמה זמן אתם מכירים את החבר/החברה הכי טובה שלכם?
That has nothing to do או that have nothing to do?
וואי תשיבוו יש שיר דיי ישן כזה שהולך everyday nothing there... משהו ואז יש כזה אואוו אואוו אוו nothing there אוו
Nothing from nothing leaves....? מה ההמשך
מכירים את nothing,nowhere?
i have nothing to watch או ive got nothing to watch?
מכירים את זה שיש לכם קראש על האח הגדול של החברה הכי טובה?
מכירים את זה שהיא החברה הכי טובה שלך אבל את לא החברה הכי טובה שלה?
מי פה מתעניין בחברה nothing?
שאלה באנגלית אם אני רוצה להגיד: "אני לא יודע כלום" אומרים I know nothing או I dont know nothing או I dont know anything ?