4 תשובות
רגשות לא הדדיים זה כזה שיט,בחיי
איזה חרא זה באמת לי יש חבר הכי טוב שמצנהג אלי חרא ואני לא יכןל לנתק קשר
כואב.
חחח הייתה ילדה אחת כשהייתי בכיתה ה שהיא החליטה שאני החברה הכי טובה שלה ואמרה את זה לכולם....
באותו הנושא: