התחברות הרשמה

מי פה מתעניין בחברה nothing?

אתם יודעים מתי בערך יוצא ה nothing phone 3 ?
8 במרץ 2025, 14:43
טלפוניםטכנולוגיהטלפוןNothingשאלה    
3 תשובות
בשמחה
אני פנתרה
שואל השאלה:
איזה באסה שכזה מאוחר
טוב תודה
אנונימי
אמרו שביולי, קצת מפגר מצידם להוציא את ה3a לפני ה3 לול
אני פנתרה
באותו הנושא:
I didnt see nothing/i didnt saw nothing
אתם מתעניינים במה שחברים שלכם מתעניינים?
That has nothing to do או that have nothing to do?
מה לעשות אם חבר שלי כבר לא מתעניין בי?
וואי תשיבוו יש שיר דיי ישן כזה שהולך everyday nothing there... משהו ואז יש כזה אואוו אואוו אוו nothing there אוו
Nothing from nothing leaves....? מה ההמשך
רבתי עם חברה של היא אמרה שאני לא מתעניין בה והתווכחנו איך כדאי להשלים?
i have nothing to watch או ive got nothing to watch?
לכל החברים כאן שמתעניינים במוסיקה
מה אני עושה אם החבר שלי ניראה שמתעניין יותר באתר כאן מאשר בי?
שאלה באנגלית אם אני רוצה להגיד: "אני לא יודע כלום" אומרים I know nothing או I dont know nothing או I dont know anything ?