23 תשובות
כן
כן
תמשיכי הלאה מניסיון
תמשיכי הלאה מניסיון
לא בהכרח
שואל השאלה:
טוב...
^אז מה זה יכול להיות?
טוב...
^אז מה זה יכול להיות?
אנונימית
יכול להיות מגוון סיבות אחרות, אבל אל תתקעי עליו.
קרה משהו יוצא מהרגיל בפעם האחרונה שנפגשתם? את אולי התנהגת בצורה פחות לגיטימית ממה שבת זוג צריכה להתנהג?
(חשבי טוב, אם תגידי לי שלא והכול היה טוב ב100% אז כן כנראה שככה הוא מרגיש, לעומת זאת אם זה לא היה ככה....)
(חשבי טוב, אם תגידי לי שלא והכול היה טוב ב100% אז כן כנראה שככה הוא מרגיש, לעומת זאת אם זה לא היה ככה....)
לא בהכרח
יכול להיות שהוא מרגיש אותו דבר כמוך וכמו שאת לא שולחת לו גם הוא לא שולח לך הודעות, תפתחי איתו שיחה ותראו ביחד לאן זה מתקדם
יכול להיות שהוא מרגיש אותו דבר כמוך וכמו שאת לא שולחת לו גם הוא לא שולח לך הודעות, תפתחי איתו שיחה ותראו ביחד לאן זה מתקדם
לא יודע מה הקשר בניכם
אבל לי עם ידידות שלי זה דבר לגיטמי
אני בקשר איתן כמו שאני בקשר עם חברים יכול להיות שאני שבוע לא שולח הודעה וגם היא ואים רגשות מצפון או משהו
אלא אם כן יש בניכם קטע והוא רואה אותך כידידה ואז כנראה שכדאי לעבור
אבל לי עם ידידות שלי זה דבר לגיטמי
אני בקשר איתן כמו שאני בקשר עם חברים יכול להיות שאני שבוע לא שולח הודעה וגם היא ואים רגשות מצפון או משהו
אלא אם כן יש בניכם קטע והוא רואה אותך כידידה ואז כנראה שכדאי לעבור
אבל אני רק מקרין פה על ניסיון שלי מהעבר כן? יכול להיות שזה שונה
שואל השאלה:
לא עשיתי שום דבר רע 100%
הוא סתם לא שולח כלום
לא עשיתי שום דבר רע 100%
הוא סתם לא שולח כלום
אנונימית
אם שלחת לו הודעה והוא מסנן אותך אז כן
שואל השאלה:
הוא לא מסנן.
הוא לא מסנן.
אנונימית
שואל השאלה:
לשלוח לו משהו וזהו?
לשלוח לו משהו וזהו?
אנונימית
תסתכלי מהצד שלו.
זה שאת לא שלחת לו כלום 4 ימים, אומר אוא לא מעניין אותך?
וודאי שהןא עדיין מעניין אותך.
אז כנראה שגם את מעניינת אותו
זה שאת לא שלחת לו כלום 4 ימים, אומר אוא לא מעניין אותך?
וודאי שהןא עדיין מעניין אותך.
אז כנראה שגם את מעניינת אותו
שואל השאלה:
זה לא נורא אם אני אשלח משהו, נכון?
זה לא נורא אם אני אשלח משהו, נכון?
אנונימית
תלוי מה התוצאה שאץ רוצה להישג.
אם את רוצה להיות בקשר איתט, אז זה יעזור לך לשלוח לו הודעה.
אם את רוצה להיות בקשר איתט, אז זה יעזור לך לשלוח לו הודעה.
שואל השאלה:
נו כן אני מאוד רוצה
האמת שאני בעצמי פחות בן אדם של התכתבויות
הייתי שמחה אם ניפגש
נו כן אני מאוד רוצה
האמת שאני בעצמי פחות בן אדם של התכתבויות
הייתי שמחה אם ניפגש
אנונימית
זה מצוין שאת מש.פת, רק חבל שאותי במקום אותו..
תגידי לו את זה
תגידי לו את זה
שואל השאלה:
אפילו לא נכנסתי לצ'אט
אפילו לא נכנסתי לצ'אט
אנונימית
לא הבנתי, אבל עדיין.
הכי פשוט זה לדבר ישירות ובלי רמזים עם מי שרוצים שידע משהו
הכי פשוט זה לדבר ישירות ובלי רמזים עם מי שרוצים שידע משהו
שואל השאלה:
כאילו אני מתכוונת לזה שלא נכנסתי לווצאפ להתכתבות שלנן
כאילו אני מתכוונת לזה שלא נכנסתי לווצאפ להתכתבות שלנן
אנונימית
חבל
את לא צריכה כל כך לפחד
מוצר לך לשלוח לו הודעה
ולדבר איתו
את לא צריכה כל כך לפחד
מוצר לך לשלוח לו הודעה
ולדבר איתו
שואל השאלה:
אין לי אומץ
אין לי אומץ
אנונימית
באותו הנושא: