4 תשובות
אם את אף פעם לא שולחת ראשונה כנראה נמאס לו כבר לשלוח אז תשלחי
לא מביך אבל אם את רואה שזה ממשיך ככה אין טעם לרדוף
לא מביך
שואל השאלה:
^^ ממשיך איך?