5 תשובות
יש מצב שהוא מחכה שאת תשלחי לו
עדיף שתשלחי לו הודעה
דברי איתו על זה , אולי קרה משהו ..
אל תפחדי תבקשי ממנו להיפגש לדבר או שיחה בטלפון ותדברו עלזה תפתרו , במקרה הכח גרוע תיפרדו ותתקדמו הלאה תבינו שזה לא זה ועדיף שיגמר ככה ביפה ולא בבגידה או בריבים .
שואל השאלה:
אבל אני לא כל כך אוהבת אותו..
אז תדברי איתו עלזה ..
אם את לא אוהבת אותו אז פשוט תפרדי, לפי זה שהוא לא שלח הודעות כבר יומיים אפשר לומר שגם הוא לא אוהב אותך
אנונימית