5 תשובות
יש לך עוד זמן, תלוי מתי את מתכננת (ואם) להחליף טלפון
עזבי את המספר, אלא אם כן את מרגישה בעיה בתפקוד של הטלפון בנושא, אין סיבה להחליף
אבל בגדול אני סבבה עם זה
לא יודע אני גם בערך כמוך והגעתי למצב שאני מטעין פעמיים ביום אני מגיב כדי לקבל התראה שיענו
אם מעבדה מקצועית עם אחריות עושה את זה, לא אמורות להיות בעיות שכאלה
באותו הנושא: