6 תשובות
שואל השאלה:
אני יודעת שיש דרך להעביר את הצאטים אבל צריך למחוק את הווצאפ בטלפון החדש בשביל זה ולהתחבר הכל מחדש
אבל אני מפחדת שאם אני אעשה את זה כל ההודעות שהיו במהלך החודש האחרון ימחקו ואני לא יכולה שזה יקרה
אז מה עושים
אני יודעת שיש דרך להעביר את הצאטים אבל צריך למחוק את הווצאפ בטלפון החדש בשביל זה ולהתחבר הכל מחדש
אבל אני מפחדת שאם אני אעשה את זה כל ההודעות שהיו במהלך החודש האחרון ימחקו ואני לא יכולה שזה יקרה
אז מה עושים
אנונימית
את צריכה לגבות את הוואצאפ הראשי מהטלפון הישן ,ואז למחוק את הוואצאפ ולהתקין אותו מחדש בטלפון החדש
שואל השאלה:
^אבל מה עם כל הודעות שהיו במהלך החודש?
(שנשלחו ישר לטלפון החדש)
^אבל מה עם כל הודעות שהיו במהלך החודש?
(שנשלחו ישר לטלפון החדש)
אנונימית
תעשי גיבוי בטלפון הישן
אם אמרת שקישרת את זה לטלפון החדש ,והראשי הוא בישן אז ההודעות שנשלחו לך לחדש נמצאות גם בישן אז אין לך מה לדאוג
שואל השאלה:
וגם שאני נכנסת לווצאפ בטלפון הישן זה אומר לי לעשות העברת היסטורית צאט
ואני לא יכולה לצאת מהמסך הזה
כאילו אני יכולה אבל כתןב אם יוצאים מזה אי אפשר לעשות העברה בעתיד משהו כזה
וגם שאני נכנסת לווצאפ בטלפון הישן זה אומר לי לעשות העברת היסטורית צאט
ואני לא יכולה לצאת מהמסך הזה
כאילו אני יכולה אבל כתןב אם יוצאים מזה אי אפשר לעשות העברה בעתיד משהו כזה
אנונימית
באותו הנושא: